2007年12月1日星期六

終於放假了!~

天氣凍左,今個星期,覺得每一天都好難過,
到左星期六,日…終於可以放下假,做下自己應該要做既野!
(星期六要用埋d annuel leave去放,死人都要放孖day)

今天早上,九點幾起左身,都係上下網,睇返成個星期冇睇既blog,
發覺得自己out左好多,都搭唔到咀既!><

難得去做gym,咁就係屋企做左一陣間呼拉圈(叫做郁下),
跟住就諗住做上個星期未完既心事!

心事都好多架…解決唔到個時就唔理佢住啦!
但係做mask個d…都執左一執,但依排天氣唔好,加上人又夜訓,血氣不足,
生左3粒超級大暗瘡係面到,加埋個勁過佳佳既黑眼圈,簡直想死!
昨晚試左個青瓜敷眼,又好似好左少少少少少咁喎!(平丫嘛!)
不過…都係算,唔化妝出街都嚇死人!不過希望唔好見到相熟架啦!

心事二,就係要執返返工既notes,我要備課,如果唔係做野就唔得得心應手,
條數雖然都仲係唔靚仔,但冇人咁叻,就要落返多少少工夫架喇,鬼叫自己笨笨咩!

心事三,二個星期前,係我工作壓力勁大,心理狀況勁不佳既時候,
我諗起ck兄喎(雖然佢唔識我係邊個,但我心無雜念架,剩係知佢係老闆),
再睇到ck既"中在中環",我真係好想send個email俾佢講一d工作上既情況!
現在事隔2個星期,心情已經平復左好多,但我又係到諗,我係咪應該完左二星期前既心事呢?
好喇!…但係今朝我睇佢個blog,我係咪未訓醒,我搵唔到佢個email,咪又擱置左喇!

心事四,聖誕節來了,洗錢既時候又來了,
係依個時候,我係咪要買返幾份禮物俾朋友,唔洗多,但係平時真係對我好,有付出個d,
我係咪應該俾返少少心意人呢?
用錢去買呀,好貴喎!(因為轉季買左幾件外套同裙,好貴呀!事先講明,我貴精不貴多,我d衫多數都係for返工用,係貴,但我長年累月不停咁著,好快返本,事關日日都係著個幾件><)
用手去做,我又怕我返2份工,已經殘左好多,唔訓會死人架喇!
都係睇定d先!

心事五…唔講住,難得今日放假,好耐冇返過教會,走先喇!

1 則留言:

小貝 說...

嘩!!女人吾好捱得咁勁wor!!!

無女人味..好過我太重女人味..(師奶味now)