2007年12月29日星期六

似水流年

今日send左一個sms,得到一個回覆!
跟住回家睇電視講緊梅姐,有d感覺,所以想同大家分享下!

歌名:似水流年
附註:電影似水流年主題曲
語言:粵語, 曲長:0m0s
作曲:喜多郎, 編曲:黎小田
監製:, 填詞:鄭國江

望著海一片滿懷倦 無淚也無言
望著天一片 只感到情懷亂
我的心又似小木船
遠景不見 但仍向著前

誰在命裡主牢我 每天掙扎 人海裡面
心中感嘆 似水流年 不可以留住昨天
留下只有思念 一串串永遠纏

浩瀚煙波裡我懷念 懷念往
外貌早改變 處境都變 情懷未變



特別鳴謝"火鶴"兄教我post youtube條link,我選左最陳年既video,真係沙龍得很有味道,哈哈哈!

1 則留言:

火鶴 說...

客咩氣丫.
Happy 2008!