2007年12月25日星期二

真心朋友

近日因為攪聖誕派對,發覺人真係好鬼麻煩!

女生團是非總是一蘿蘿,
只不過…未講到我…就當冇事發生啦!

不過呢…依件事就遷涉到我好朋友,
老實講,佢既人生經歷同我唔同,家庭背景唔同,然而,她叻女過我好多啦!

曾幾何時,她羨慕我有一個好既男朋友痛錫,羨慕我簡簡單單生活,
現在,她自己開心,我當然為她高興。

不過由於個個人生活背景,觀點與角度不同是正常的…
然而,有時幫唔到手,起碼唔好令佢更加難受丫。

可以的話,我都會盡量保護佢,
至少…我會係佢前面坦白。

今天收到個電話,她一知道我唔係咁舒服,個種擔心肉緊的聲音真令人窩心!
哈哈哈!另一樣野…就係…她仲有多一份聖誕禮物俾我呀!kakakakaka

沒有留言: