2009年1月19日星期一

千年渡行一朝喪

今日好唔開心…係返工3個月幾月耐第一次有唔想返工既感覺,
事源係咁既…

有個同學到左我地counter話約左個輔導員,
咁我俾佢填晒文件但搵唔到個輔導員,
不過我當其時搵唔到人就叫個同學坐一邊等陣…
跟住counter好多人我就唔記得左…
至到一小時後,個同學話咁耐都等唔到要上課要走喇!
我心諗︰"大穫!"但即刻打返俾個輔導員啦!
咁我都好老實講同學等左一段時間,但確實幾點到就唔太記得!
咁個輔導員就不停咁話我冇交帶,唔通知,話我冇可能搵唔到佢!
就算搵唔到都應該入去房找或者留紙條!
跟住出到counter又訓話,
同同學傾完2句再訓話,
之後我用左少少時間去洗手間調整情緒,
咁就俾佢入左上司房喇!(連我上司唔係佢下屬都feel到佢既不滿)

我明白到今次我因為做得唔好,
但我完全感受到對方既不負責任,把所有事都往我這裡推,
其實…我只不過係全個department最細個個。
大蝦細一d都唔好睇!

然而,我那位喜怒不形於色既上司話︰
"洩左..俾位個個輔導員入....佢實新仇舊恨一次過報"


今日,某d人地dept既file又唔見左,
都唔知點解又關我地事,
其實個問題都講過幾十次,係咁拖我地落水。
最後,我同我拍檔唯有再做多d野…去保障我地!

依d真係員工既悲哀,攪咁多野去保障自已,留返d時間做d有建設性既野仲好啦!

3 則留言:

Bacakara 說...

唔好放係心啦,祝牛年 事事順利。

匿名 說...

放心啦, 聽你上司這樣講, 她都企係你這一邊, 不過下次要小心wor

N/A 說...

職場上這些事情多的是,不要放上心,最緊要你老細撐你 !

祝牛年進步,身體健康 ~