2009年1月5日星期一

眼淺

上星期六…終於又完了男友一個心願,到戲院看「葉問」。

其實…甄子丹既電影,我覺得都有保證,
起碼打得好看!而且樣又幾靚仔…哈哈哈哈!

講返套戲先,無論影評同口碑都一致向好!
所以都好值得期待。

不過唔知係咪因為我不好"打鬥",而且"怕痛",加上"善惡分明",
所以感覺往往異於常人。
電影裡面…林家楝有d害左甄子丹,但佢又會唔想佢有事而幫佢!
而個二個日本軍官,一個衰人一個半好人,衰個個恨不得快d殺左佢!
而當某一個師傅俾人打死之後,甄子丹好嬲d日本人,就話要出去同佢地打,
(當然話出去打既唔止佢一個,但又好忟d人不自量力,雖然個時憎日本人係好正常不過既中國人心情)

但我一開始睇,其實每一拳我都覺得好痛,雖然男主角好君子,
但我都覺得好痛咁款,打到中途有人死傷,
我已經忍唔住好傷心咁喊,d眼淚係咁標出來,
去到末段,為左唔打擾身邊人,已經要減到掩口,以防喊出聲,
簡直好似親歷現場一樣咁激烈!

之所以,我唔睇戰爭片就係咁解!

2 則留言:

Bacakara 說...

可能男女睇野覺度唔同,硬係覺得套野打得太誇。

李小龍咁勁都唔會一招都唔中。睇左成場,甄子丹數埋都中唔多過十招,有點太神化。

野蠻郡主 說...

咁又係喎!

如果唔係中左鎗,佢差唔多冇傷過!
係同日本人打個陣..傷左少少!

起初,我仲估佢會同樊少皇一起打日本人添!