2009年1月19日星期一

校褸去左邊呢?

依篇野....本來想係上個星期寫...但一直冇時間,今日一定要補返先得!

上星期天氣凍到嘔,著住d借來的羽絨!
好大舊咁樣出街碌來碌去趕上班,
係條街到,我發現左一樣野!
原來依家d中學已經唔出校褸喇!
點解咁講…我係條街望左好耐…我竟然見到一個同學係有著校褸既!
你話一個二個唔著我就覺得佢地發熱貪靚0者!
但無論男女…全部都唔著…可能只係著住件冷外套,又或者著自己既褸!
咁樣推斷…應該就唔係個別既問題啦!

但係…究竟攪咩事會冇晒d校褸呢?
有冇人可以答到我!

(我已經脫節喇!oh my god!)

2 則留言:

Bacakara 說...

因為d 學生覺得校褸老土,所以咪唔肯著。就算天氣凍,幾度都好,都係一件冷衫加一件冷衫再加一件冷衫咁.....

野蠻郡主 說...

佢地咁諗就唔岩喇!

一個型既人,就算著校褸都著得入型入格。
要人著褸唔係褸著人嘛!

當然,校褸靚唔靚都好緊要啦!
你睇"不能說的秘密",周董著件校褸幾型爆!