2010年2月10日星期三

衰衰的渣打馬拉松跑手

話說我一直都係借阿妹既波鞋來著,前星期已經俾佢話我著得太多喇!
我話...我要成日跑丫嘛!

雖然係咁,但我都開始物色我既新波鞋,
但由於長期糧尾既關係,我已經限定所某指定金額,
哈!又俾我咁好彩係前日買到喎!
雖然個款唔係好靚女,但係呢..我見佢係running同埋平丫嘛!

咁我就趕得到係新年前買鞋喇!yeah~

不過....我依排掛住做gym,都係做跑步機,單車機同滑雪機,
好似好少跑真路。(我覺得我真係跑唔郁架,跑步機迫我跑就冇計啦,否則我都唔願郁!)
我試過追巴士,我以為我跑左成個月會有所成績,
但點知...唔夠半條街已經斷氣咁濟!虧巴士叔叔仲話我勁!

我咁lazy,究竟...2月28日,我係咪真係要俾巴士接走呢?
希望大家唔好係新聞見到我啦!好樣衰呀!

2 則留言:

Bacakara 說...

比賽當日,先不要急,
勿理旁人,用平常心,
一步步跑,同自己講,
練左咁耐,快到終點,
不要放棄,萬事必成。

Unknown 說...

有個"網路兼職"機會替自己加薪,增加存款!
給自己一個機會深入瞭解吧!
免費索取在家網路兼職資料
http://joe80411.weebly.com/
祝~天天都是有美好的一天˙快樂與您同在