2010年2月10日星期三

情人節+新年集於一身

係依家....同大家預早拜過早年,

祝大家新一年開開心心,身體健康,閤家平安!
男既搵好多好多錢,錫多D個另一半!
女既都要搵到錢,仲可以愈來愈靚仲好添!

不過話時話,我今年犯太歲喎!
有冇人信依D野架呢?佢叫我要戴住條老鼠金鍊,無啦啦點戴下..Leung Leung地咁!

你地又有咩新年願望呀!

仲有...大年初一就係情人節,
我男朋友就要犧牲喇!皆因為我約左佢晨咁早同我屋企人飲茶呢!
(晨咁早既意思係七點,如果計埋車程,佢可能要5點幾起身喇!)
至於黃昏會同佢家人過定二個人過,咁就等佢安排喇!
雖然話就話情人節,但我一點兒也感受不到浪漫氣氛,
唯有留下期待來緊既生日啦!嘻嘻!

1 則留言:

Michael Leung 說...

Happy Chinese New Year!