2009年7月30日星期四

小器

之前咪忙緊一樣唔講既秘密…

最後終於衰左喇!個樣係咩…
其實咪讀書囉!

之前有新同事入職,大家講起讀書…
回想起,其實自己真係需要張大學沙紙先可以再上,
現任公司同政府工無異,計GRADE計人工,
冇沙紙就永遠只局限某一個薪酬水平,
不過勝在五日半,醫療福利叫做好,但就唔會似私人公司有雙糧有花紅!

咁既然講到興起…咁就報名,
佢又叫我INTERVIEW又WRITTEN TEST,
雖然都好耐冇讀過書,
但我都好認真,我睇晒佢D PROGRAMME DOC同準備面試!

點知結果都係失敗,
打去點PROGRAMME LEADER我衰咩!原來就係衰左個行既工作經驗唔夠其他人多!
唉!咁唯有輸得心服口服啦!
話雖下年可以再來,但個心已經未必咁勇啦!

經過不斷的禱告,唯有說…神都認為我跟DEGREE不適合吧!

2 則留言:

Bacakara 說...

add oil

總有機會既.....

CC 說...

加油. 下次一定成功.