2009年7月13日星期一

近期忙著的事...

HRO最近有一個英文寫作班(HRO可以俾我地依D GRADE參與既COURSE,多數都係爭磞頭),
幸運地,我好快咁去報左名,更幸運地收左我,
依個11堂既英文班係BUSINESS WRITING,最尾仲要考個公開試添!
作為員工既我們,只要上足堂數同出席考試,就分文不需出。
(哈!好彩佢冇話唔合格要俾錢0者!呵呵呵!)

跟住本來諗住參加個話劇班,但人數不足會延期開班,
咁就由佢先啦!

接著就梗係得閒睇下有咩好工轉啦!
雖然人地要唔要我係一回事,但萬一有機會既話,就梗係要做足準備,
千其唔好好似上次咁大頭蝦,IN咩工都可以攪錯晒!

之後...就因為男友唔小心整親隻腳,
佢都要好小心咁照顧自己,我都要係咁易照顧下佢啦!
不過依家都照左知發生咩事,只係睇下應該點樣去處理同等佢康復!

仲有一樣,因為未事成,所以唔講住,
不過我都好想做足準備,因為係人生大事(唔係生仔結婚啦!),
咁如果我成功固然好,仲要辛苦三四年,
萬一失敗,都叫對得起自己嘛!
不過,都希望成功啦!

沒有留言: