2009年5月19日星期二

懶過鬼

今朝睇到黃貽興係報章既一篇專欄,
內容係講美麗係要KEEP住既!

有好多男女都係係要吸引異性既時候特別花心機打扮,
而係得到手之後,就開始打回原形,咩佬樣醜態都出番晒來!
跟住就係...女為悅者己容,
其實要扮靚,應該持之已恆,而且扮靚唔應該為其他人,
係應該為左自己!

其實,我都好認同佢一番說話!
第一,人應該有自重感,一直咁倚賴人,為著他人而生存,感覺其實係好辛苦!
其次,自己打扮靚D,有自信D,人都開心D,個人自然發光發亮,吸引到人啦!

不過,我開始發覺....我真係懶過鬼,
MASK又唔定期敷,運動又冇恆心,
我諗…遲早冇人要架喇!
如果樣樣都咁懶散,真係人都灰多幾錢重,負能量劇增!

不過,我其實都好懷念以前有少少美麗而又自信既我,
她…何時才回來呢......

沒有留言: