2009年5月6日星期三

回到20歲

電左髮已經有年幾喇!

昨天忍唔住,又走左剪左長到心口既頭髮!
雖然個曲髮係好抵,電左成年都仲係好曲,不過最後都係把心一橫剪短左D,
依家....咪去到鎖骨到囉...

因為男友好似未見過我直頭髮,
所以特登叫師傅幫我拉一拉直,俾個短暫效果佢睇下!

結果,昨晚佢見到我第一句說話係︰"你個頭攪咩來呀!"
嚇得我心裡面以為自己好肉酸,唯有死撐︰"又係你話想見下我直頭髮既!"

跟住佢問我係咪係到扮後生,因為我個頭同想當年20歲個樣有八成幾九成似呀!
不過…就係因為拉直左,視覺個頭更加細,反而令到原本已經唔合比例既身形對比得更加強烈!

不過,洗完頭,直髮可能即刻曲返...攪到我都有D心思思買直髮器添!

然而,剪髮最主要原因,係因為我唔想一直引以為傲既"死人頭"愈來愈核突,同埋之前要除去之前電傷左既頭髮,正所謂,唔好既唔要,一要就要好既。反正頭髮長得快,剪完再留過啦!你話係咪先!(只係剪頭髮個價錢比較甘,稍為肉痛!)

1 則留言:

Bacakara 說...

夏天來臨,短髮爽好多.....yeah !