2009年4月26日星期日

生日日誌

2009.4.22

很久沒有於生日正日當天上班,
幸運的,老細們全部要出外開會,所以都冇咩員工冇咩學生,仲唔洗對住衰人老細,
又有好拍檔相伴,平平安安咁渡過辦公時間,
放工就走左去接男友放工,因為佢工作較忙,所以就一路打機一路等,
本來佢話想請我食法國大餐,但後來餐廳話冇晒位,想去太平館餐廳又鬼死咁貴又唔抵,
最後就去左食壽司喇!^^
因為聽日要返大陸旅行,所以行左一陣,男友就送我回家了!

2009.4.23

天未光,就要起床準備出門,
因為8點要係深圳集合去二日一夜之旅!
由於男友爸爸,媽媽都剛好係放假,所以就聯同男友跟他們一樣去旅行!
一大清早,大家就係上水火車站集合到深圳茶餐廳食早餐!
媽媽原來一早已悄悄食左三個男友買俾我既壽包,
之後就集合點名,嘩!全團人都有四十幾人,都幾多人喎!
尤於係平日既關係,團友多數都係上年紀,或者好多師奶!
我地首先去左中山食下野,跟住就去返到我鄉下台山既"康橋溫泉"到晚飯!
因為我地四個人,所以被分到一間別墅式既房屋,
地下係大廳,一樓同二樓都係睡房,我地仲用男友份生日禮物walkie talkie來玩添呀!
由於未到食飯時間,所以媽媽就叫我地一起行下,影下相,
晚飯過後就開始浸溫泉喇!依到有一百零八個溫泉,我地仲一起玩衝浪同滑梯添,媽媽真係勁攪笑!
玩完溫泉,爸爸仲買左煙花俾我地玩,好開心喲!
之後仲食左煎餃子同雞粥,正!
回到房間,因為浸完溫泉之後d睡意甚濃,所以睇睇下電視就已經去左會周公了!

2009.4.24
一清早,爸爸就用walkie talkie叫我地起身,
我地一行四人食過中式既自助早餐又去浸溫泉喇!
浸浸下既時候,見到有d人著住衫入來影相,咁男友就借d易攞埋部相機同我地拍返d溫泉相,
因為身材不好,但攝影技術又欠佳既情況底下,都係影多d爸爸,媽媽同男友好了!
不過,能夠係溫泉偷偷咁影相,因為別有一番風味!嘻嘻!
之後吃過午飯,我地就要坐返三個半多鐘車回程返深圳了!

雖然只係一個二日一夜既旅程,我都覺得好開心,
因為爸b,媽mi真係好好笑,我都好希望藉著今次既旅程,可以同男友既家人關係邁進多一步!

2009.4.25
今天是很期待的一天,因為約了我二位最好最好的朋友吃西班牙餐!
這間餐廳很久沒去了,很是懷念那個由紅酒加生果的西班牙特飲和蕃茄多士!正!
我地三對人,女孩子們就講結婚既野i尤於唔關我事,又插唔到咀),
男孩子們就好想有點悶,唯有講下相機功能啦!
咁我地成晚都食左好多小食,一個飯一個意粉,仲有三個美味既甜品,當中既焦糖燉蛋,真係好正!
當晚都有幾多人生日,所以live band都唱左好多次生日歌,我梗係諗…唱咁多次,到我個時真係咪攪(不過見好耐都未去到我地枱),
係食緊第一道甜品既時候,我掛住係咁分,點知冇啦啦係毫無心理準備既狀態下,
佢地竟然係第二首甜品上插上蠟燭,成班人仲唱生日歌,仲攪笑到叫男友起身送個birthday kiss俾我,
勁窩心之餘…仲有一點怕羞添!
當天晩上很盡興,我仲破例飲左2大杯酒添呀!
好多謝好友們的出席,我真係好開心可以同佢地過生日!

總結︰
收到公司同事既一張大型生日咭,可愛筆一支;
好友們既浪漫玫瑰蠟燭一座及既名貴靚筆一支;
而最豐富既就係男友男友送既禮物,包括我想要好耐既白色鋼帶錶一隻、roxy吊帶裙一條、生日咭一張、愉快旅程一個、最後還有一個粉紅色既鎖匙包<-佢話未配鎖匙喎!
我好多謝男友既付出,其實睇返佢做既野,諗深一層,其實好似好有意思,好似那個粉紅色既鎖匙包,其實當中既意義,對我來說…真係好重大!
不過呢…雖然意義重大,但佢從來都冇一句半句甜言蜜語,只係好平常咁唔當一回事,依然係機照打,覺照訓,飯照食…o晒咀!

沒有留言: