2009年4月26日星期日

2009.4.10 大嶼山,大佛, 大澳一天遊

係天氣晴朗的一天,
我,男友,妹妹同4位同事們一起展開有益身心既戶外活動。

一直以來,和同事都係去下食飯睇戲,真係好少一齊參加咁健康既活動!
去到東涌,等齊人…大家都唔係咁想坐朗屏360,一來貴啦,二來怕危險(嘻嘻),
我地大家購買了任坐來回巴士門票,第一站先往大佛進發!

原來,去到大佛都已經成十二點幾,
原來,大佛真係好大座,
同事們先行上百幾級既樓梯,
而男友同妹妹就掛住影相,慢吞吞咁!
就係咁…又行又影....都攪左好耐,雖然唔係好多級,但行到上去,我都冇晒氣,就死咁濟!

由於龍友二人組掛住影,咁我就同D同事自己行,
真係好好彩,天陰陰又冇落雨,仲有涼風陣陣,不知幾爽!
我地入左大佛裡面,原來放在好多已故人事既相.....其實最多人放紀念品既係梅姐梅艷芳(咁都俾我見到明星)
很快地,我地就行晒成個大佛落山喇!

之後我地就出發去竹林心經,起初都唔知咩來,
去到先見到好多一支支既樹(竹),上面寫上好多經文,
咁我地就行上山影下相,妹妹就畏高<-真冇用!
影過相我地就轉去大雄寶殿,因為同事們要去拜神,一個二個拿住好大支香,
之後我就就食下D素食同豆腐花!(原來我地係冇正識食LUNCH架!)
跟住我地就去昂平360既巿集喇!

去到巿集,梗係shopping啦!唔理好醜都睇左先!嘻嘻!
影過幾張相,發覺冇新聞講少人得咁可憐!
跟住就坐車去大澳喇!

去到大澳!同事a就帶我地周圍行,
又好多海味舖,有少林寺,仲有一個好靚既石灘俾我地影左一輯日落相!

最後一站,我地返番東涌去一間印度餐廳食晚飯,
其實個到d野都幾辣架!我地叫左飯呀!雞呀!羊呀!薄餅呀!
味道都唔錯!整餐晚飯都好開心!
不過其實中間有個段小插曲,就係…係去餐廳之前,
同事a拜託左男友攞左一個好多cream既天使蛋糕,
本來我都冇咁覺,不過見男友懶係神秘咁,愈睇愈可疑就發現左喇!
我好感激佢地既心心,但咁都未夠,好戲在後頭,
同事d攞左一張咭俾我,係一張好大好立體既生日咭,
佢話知道我鐘意整咭,特登搵一張我整唔到既咭送俾我,
眼淺既我係個一刻真係好開心,好感動!
因為…我冇諗過佢地會係個一刻同我慶祝,亦都估唔到佢地係事前會為我花咁多心思做咁多野!
那一刻,我真係好驚喜和感動,黃豆般大粒既眼淚湧晒出來!
我想講,我很多謝他們,多謝他們既心意!

沒有留言: