2009年3月9日星期一

公司文化

經過今日"乃屎"事件…

其實,我公司有一個文化,
就係各家自掃門前雪,
不過話雖如此,但係我身處個section已經係最好了。
隔離section,不單止自己顧自己,仲有好強烈既階級觀念,
找依d低層,一定冇人理會。

希望打份工都只不過係希望開開心心,簡簡單單,
我份人好單純,冇咩機心,咩都表現出來,
可惜,依d就係容易"乃屎"既關鍵。

今日返partime去檢查房,發覺牆上既鐘壞左,
不過,有個同事同我講,算啦!由佢啦!
點解!因為出左聲冇人多謝你不特止,仲覺得你侵犯左佢。
依d…就係我身處既文化。

其實…我冇要求過要同同事做一家人,冇諗過可以做到朋友(但都好彩,都搵到幾個交心的),
不過,我都希望有一個大家互相合作做好工作,唔洗等老細話,同學投訴先出聲。

我地試過發現一個輔導員既file入錯文件,本來我地都怕唔諗住出聲,
但良心又覺得冇理由見到錯都唔出聲由佢,
結果係點…咪就俾人話我地好偷睇學生既野…
其實…鬼得閒睇咩!而依d經驗,亦令我地對一些事情卻步既原因。

我拍檔遲d可能唔做喇!因為佢要去追尋自己既理想,
我好支持佢,希望佢成功!
但到時我可能得返一個人咋!

我唔知道自己可以點!
不過我依d性格,都好快俾人插死架喇!
最衰自己又唔抵得頸,懶係正義咁!

你叫我幫你做埋個份,唔係唔得!但你要知道咩係自己責任囉!
不過依到你幫佢做野,佢地唔會多謝你!久而久之,d野仲變左做你既差事,
你想唔做就係你唔岩,a字膊到丫!
我唔幫手,我咪唔helpful唔得人鐘意囉!
以往d人俾佢地蝦慣,我反抗,我咪態度差囉!
邊個係人邊個係鬼係後面講我…我真係唔識睇!

我知道其實對於其他人來說,我已經叫好好彩!
所以…我都唔會怨,因為做好自己,如果都仲要俾人入到!咁真係要狂檢討一下黑人憎之處!
(我知我依個新人真係好大膽,咁多個section既惡人,我全部都同佢地有過節!
當然部分係我有做得唔好…但大部分係佢地有問題…最後冇point嘈咪投訴我態度差囉!)
但聽過…由開始至今,做親counter既,唔會冇是非,d人仲怕左我添!
出頭仲俾人誤會,反正做好人都死…不如…哈哈哈!

都係做入面文職好,雖然多d野做,但起碼做返自己負責既野,唔關事可以唔理,
但counter就咩都要理,但冇一樣係我地負責,
人地program做得好唔關我地事,做得唔好,我地就有份俾人投訴!^0^!


p.s 雖然把口係咁衰,但我…認架!
由於我咁膚淺…多謝大家聽我呻下!

1 則留言:

Bacakara 說...

但到時我可能得返一個人咋! ← 保重


咁多個section既惡人,我全部都同佢地有過節! ← 好有大家姐 feel

由於我咁膚淺…多謝大家聽我呻下 ← 我都唔好得幾多,哈哈!