2009年3月31日星期二

老友記

"真正的友誼大考驗,是在畢業後大家各奔前程,價值觀不停被衝擊挑戰之後。

真正的老友記是,不單與你一起成長,更在這些衝擊後,在任何時空都了解明白我的人。"

輯錄自今天的AM730 - 陳靜雯BLOG

細閱著此段文字,我回想在我成長的日子裡,身邊究竟出現了多少個影響我的人?而至今,還剩多少個在我身邊呢?

先撇開家人不算,朋友,我想…能間中維繫的…可能有數個,
朋友唔需要成日見,可能一年一次,或者再耐少少,
有時我諗,見得咁少,其實好多大小事佢地都未必知,我每日既煩惱,都未必能同佢地分享。

所以變相好似每一階段既好朋友就會好似係個排同公司既同事,同學校既同學,總知要成日見,
將自己每日最UPDATE既資訊跟他們分享。

不過,在我心目中最親切但現在距離最遠的只有一個好朋友,
即使平時少了些接觸,或她身邊實在太多好友,但在我最傷心之處,最能感動我的…就只有她。

然而,令我感到遺憾的,是朋友都好想流水般,一批舊朋友疏遠,又來了一批新朋友,
重覆又重覆地發生。

然而,其實每個人在我心目中,都有不一定既份量,都使我生命上有漣漪和畫上色彩,
我的人生,多得有你們,謝謝!

3 則留言:

the8 說...

>>> 朋友都好想流水般,一批舊朋友疏遠,又來了一批新朋友,重覆又重覆地發生。

你好! 第一次留言啊...

看到這句感觸良多!

看完在天堂遇到的五個人,令我明白到每個在身邊出現的人都有某些原因/責任,他/她的出現是令你人生步出另一步的開始!

野蠻郡主 說...

Hi~ 多多指教!~

其實這句話是我係依十年來既感想!
這種感覺…尤其係網絡世界為甚!
曾幾何時和你日日ICQ,日日MSN既朋友,
不知何年何月之後,又變回了陌路人!

Bacakara 說...

我都有睇過在天堂遇見的五個人....

世事好多時就係咁,個刻好好既朋友,可能稍後因環境轉變,而漫漫從生活中消息...