2009年2月19日星期四

難挨的日子....總會過去的!

近日,身邊不段發生一些不幸的事,
男友的朋友因病離去,朋友在生仔方面有d意外…
所以…佢近這二個星期,都沒有多理會我!投訴也不獲接納!

即使…我倆的情人節也一樣。

我知道這個朋友對他來說十分重要,
所以我明白他希望最後的事也能為他付出,
作為背後的我…應當也要學懂體諒和支持。

昨天,我又突然覺得...有點孤單!
覺得他不理我,可以咁講"我總覺得他花左別人心思的事,從來不曾套用在我身上"
換言之"佢懂得花心思乙水人的"
不過...次次問佢佢都話唔識><

我知道他是一個有情有義的人,也是一個很重家庭的人,
理論上…應該是一個下半生很好的一個對象!
但有些時候,談戀愛…真的要這個平淡而安穩嗎?

有時,很渴望有有新鮮感,有熱戀的感覺,有驚喜和難忘的事,
但.....唔知係咪我唔知足.....

昨天友人說,你太倚賴了!別人仲點解緊張你呀?
而且…你有男朋友已經好好架喇!大把女仔想拍拖都冇呀!你仲嘈?
而且依家好男仔都好難搵啦!

唔…係咩?

我都知道我年紀已經漸大,唔夠後生既爭,
要青春冇青春,要錢冇錢,要身材冇身材,聽落都好似好大穫咁喎!

那是昨天的事…
今天早上,由於他差唔多完成了朋友的事,就多陪我談天了!
(其實佢仲有一大堆工作要忙)
我知道.....我很任性又唔獨立,
不過.....我只係想佢放多d專注力係我到,
全心全意咁對我,唔好把自己分埋俾其他人…

5 則留言:

Bacakara 說...

男人有時就係咁,平日懶懶閒閒愛理不理,但一講到兄弟有事,就上刀山、落油鍋都無計。

其實佢唔係唔理你,只係大部份男人都唔識表達自己,包括我自己,所以做女女既要禮諒下我地!

野蠻郡主 說...

加華,我都明白依d係好多男人既通病。

不過…我想講既係…將來既時大家唔知,只係係依一刻,感覺不到感覺不到,如果此刻關係都唔堅固,仲點樣可以談到將來呢?

要珍惜當前一刻嘛!

我知道人總會把事情分輕重,雖然我都會將腸仔包條腸仔留返最後食,但...如果你最後先理我,我就會覺得...原來...我既地位...都唔係好高咋喎!

就係咁囉!

Bacakara 說...

咁又係既,不過呢刻係非常時期,等遲下一切settle down 先再同男友好好傾下啦。

N/A 說...

我會覺得呢個問題只係男同女既表達方式唔同,如果以上唔開心既事係發生係妳最好既朋友身上,妳心情都唔會好,好想人安慰,但妳還有心情和男友談情嗎 ?

只係男仔通常去到呢 D 位唔係要女朋友去安慰,而係要為兄弟做番 D 野,想要 D 時間去處理件事 !

如果妳係呢個時間同佢根根計較,我覺得會係佢心目中對妳減晒分 (不竟呢 D 事唔係成日發生,無謂與他計較這一兩星期時間吧)

野蠻郡主 說...

其實巴林你講既野我都明白,不過,依個唔係單單剩係依件事而引起的感覺。

我知道我同佢放大家既位置有所不同,正如期待不同,大家既性格又不同。所以,我單方面認為有既問題一直存在,而他又覺得不是問題。我都唔知點算好!

可能,我還未真的深入了解他吧!