2009年6月17日星期三

正生事件

正生書院搬遷事件...真係想講好耐!

正生書院因為現今既學校地方唔夠,所以要搬去一個更加大既地方,
而政府選址為梅窩既南約區中學,
不過又受到大部分既梅窩居民基於唔想有吸毒人係梅窩同想自己D仔女係返梅窩讀書而反對,
而南約區中學校董又話自己好想繼續辦學,唔想攞間校舍俾人,
所以事件一直未解決,依家張文光話同正生校監傾下睇下梅窩接唔接受先讓正生在梅窩試辦三年,
之後再由梅窩居民討論正生仲有冇得留底。

昨天我同媽咪討論依件事,
她說︰梗係反對啦!人係自私架嘛!你有仔女都唔想啦!
我話︰咁又唔係喎!要吸毒,大埔馬鞍山…道道都有架啦!都唔可以因為咁而反對架!依家電視都好多教人唔好吸毒,學警都有教,D人唔聽都冇計架!

之後我又同細妹傾喎,結論係︰
如果D梅窩仔女住係梅窩,讀係梅窩,都幾自閉架喎!
俾你去到中五喇!會唔會連銅鑼灣都唔識去架!咩世面都未見過,好自閉喎!
如果連去巿區返學都唔得,都唔知仲有咩藉口出巿區行街去玩喇!

今日我再同公司同事傾︰
她說︰南約區中學殺校都係因為收生不足先被殺,咁即係冇人想係個到讀啦!
我話︰如果想當年中六收生得返梅窩,我都未必入去讀啦!咁遠!
她說︰根本就係選址既問題,如果個南約區中學校長走去搵咩外國大學,國內名校,都要有人肯山長水遠入去讀先得架!
我話︰咪係囉!冇人讀點都死,一係D梅窩居民想D仔女係梅窩讀,不如讀埋正生啦!近近地咁岩佢心水,反正大家都係讀書0者!
她說︰之前係舊址咁偏僻都係想D吸過毒既學生同出面與世隔絕下,係梅窩都好呀!係巿區返而近引誘啦!
我話︰都係架!係D近大自然地方,空氣好D,生活簡單D,人都唔會亂諗野啦!


經過多番討論,其實贊成正生搬入梅窩架!
係報紙見到D青少年,原來真係好後生,雖然我唔明白點解咁細個會吸毒(已經有代溝喇!)
但係如果有一個機會俾佢地,我覺得應該係支持架!
就係因為有人支持,更加係佢地改過自身既動力!
我會為佢地打氣加油架!

不過話是話,學生們真係要爭氣呀!萬一係三年裡面,其中一個同學做左D衰野影響左學校既聲譽,
其他同學既努力,可能就會被你地既錯誤扼殺。
到時,冇藉口話人地唔俾機會你!

希望大家都支持同俾機會那些真心悔改既人。

沒有留言: