2009年6月14日星期日

新同事

不知不覺,同新同事已經拍檔左近一個月,
依位同事年紀只係比我大一年,
學歷比我好,以往工作經驗亦比我多!
人工經濟更加豐盛,她經歷過少女幻想的婚禮,擁有一個半歲大的女兒…

有時在工作閒聊時,分享生仔既心得!很好笑!

依個拍檔十分醒目,是非分別(起碼識分我上司係個不負責任的人)
不過…相處一段日子,我覺得很一些地方很值得學習。
counter係一個唔討好既工作地方,我都有自己工作既要求,
然而,我們就要配合人(即使自己的方法work好多)
我倆既睇法一樣,但做方有少少唔同,
可能我依然係死牛一面頸(加上以往積怨太多),攪到我自己都覺得自己極大既怨氣,
而佢…會學懂"你話點就點啦!"或者"敬老"..去令自己容易面對工作上既不便!

我想…太多的怨氣,真係令到自己好負能量,好唔開心,
唔開心…工作又點會做得好!

依樣,係我近期不斷反思同檢討的事!

沒有留言: