2009年6月22日星期一

女人的終身事業(2)

係拍拖之後,生活習慣唔同左…
二個人相處,有開心有唔開心既地方…

而令我最感到苦惱既,就係大家既飲食習慣唔同︰
我男友係一個偏瘦既男孩子,較早前係就係肥左,
但肥左都仲只不過係28吋腰,160高少少..

而我…本身已經唔夠得個157CM 高,好似五呎一二左右<-究竟係咪用CM呢?我唔記得左
本身都話叫做同佢差唔多重,但係BMI來說,都已經過左適中架喇!
但經過一年既變遷,依家既RESULT竟然係屬於: 情況緊急, URGENT!! URGENT!!
真係唔得佢死~

男友既生活習慣係..多飯少餸,食零食,飲可樂!雖然佢時常食埋D垃雜野!
但其實又少食多餐,仲要食極都唔肥!
而我…多餸少飯架!零食已經唔同佢咁食,而汽水都少飲架!
但唔知點解,竟然可以一年內重左十幾磅!
面對身邊人既指點,其實我真係好唔開心!

唔開心既係︰自己唔爭氣唔做太多運動,又甚至做完運動食左少,但依然冇減磅既績象,
真係灰過灰姑娘!~

以前有段時間,我真係會食少好多野!
但依家…其實我都好想陪下佢家人食飯或者食早餐,
不過佢父母實行(多油多肉少菜)既原則,我怕我頂唔得太耐!
要知道,減肥餐真係要自閉咁食,對大人來說,一定唔贊成食咁少,
佢情願你做多D運動(但唔會理你做得幾咁辛苦)去減個幾餐大魚大肉,
但又會話你肥0嘟嘟喎!

另一樣唔開心既係︰
同男友及朋友去打波,
打完波,佢地例必即時去食飯,
我當佢地唔係次次都去鋸扒,都去食小菜啦!
佢地咁做唔係罪,但我發覺…我真係冇咩QUOTA再陪佢地咁食法,
我知道我男朋友好鐘意成班人去玩去食,
我咩都唔食好似好離群咁,甚至可能因為我…連佢都要離群埋一份!

但D肥膏肥就只係肥係我身上,都唔關人地事!
我次次同佢講,佢都話明白,但其實我知道佢都好左右為難!
雖然話...一係咁,都去食,但食少些或者再食清些,
咁喎…錢就要夾,食又食得少,咁樣好唔SO啫!
咁不如我自己走去行一陣自己再食喇!

沒有留言: