2009年12月4日星期五

結婚的苦惱

可能年紀愈大,身邊既朋友開始結婚,生仔…

所以近半日所忙既,都係幫人地準備結婚既野..

大耐冇寫,其中一個原因係...因為所有事情都太複雜!

之前二個朋友結婚,新娘,姐妹都攪出很多不愉快事件,

好喇!到佢地終於結左婚,可以鬆一口氣!

依家又輪到阿妹結婚了!

譚家第一次嫁女,其實冇我想像咁風光咁好!

我只可以怪我依個大女唔爭氣,嫁唔出之餘又冇錢幫佢地做得好好睇睇!

理論上,錢解決到既問題跟本唔係問題(敗家的想法),

但冇錢既話...所有問題,追根究底...咪又係還原最基本 - 錢問題!

見到阿妹為錢而咁張羅,其實我好心痛!

不過我冇中六合彩,所以...好難幫到佢...

而且自己又大使,餐搵餐食餐餐清(但又唔死得架喎!呵呵呵)

不過,其實對我來說,婚禮既準備,煩但係幾好玩既!

未結婚既我已經要諗定化妝,攪RUNDOWN,整依樣個樣...好在..份工得閒0者!!!~

沒有留言: