2008年4月6日星期日

死性不改

其實…近日真係有d心事!

正所謂少女情懷總是絲,
唔…未開始個時梗係戰戰兢兢,
但心情又異常興奮!

不過…會唔會諗多左呢?
身邊既朋友都叫我睇定d!

最大穫既一d唔應該知…但又可能知既人…
係背後講d唔知咩野…話叫女仔主動d…
下!已經好主動架喇喎!俾晒位架喇喎!

不過,開心還開心,
始終有個問題係個心裡面!
其實,我一向都比較喜歡較我細既人,可能係我覺得佢地比較有活力又開朗!
(我唔係話比我既唔好,我識幾個可以講心事既都大個我,我又好喜歡佢地架喎!
不過呢?梗係覺得唔得!朋友問我係咪"形"住,所以困住自己,因為佢地既另一半都比佢地大3,5,7年以上,
梗係覺得應該搵個大過你,成熟過你又照顧到你架啦!我明白,亦知點解!不過梗係覺得唔岩囉!
可能遇到既已經有另一半<即係唔會考慮>,又或者變左兄弟咁<又冇行>,
我朋友都想叫我搵過照顧到我<因為我實在太低b>,
佢地怕我好似以前咁,搵到過細過我,當一段感情開始左,
到咁上下時間,對方先發覺,想搵返個年紀相近又或者細過佢既,
到時再分開,我已經冇咩時間再重新搵,怕受傷害既係我!

我都知自己衰衝動架喇!
雖然感覺係開心,但感情事…加上一把年紀,都應該好慎重咁考慮下!

5 則留言:

Bacakara 說...

我一向都比較喜歡較我細既人,可能係我覺得佢地比較有活力又開朗!



唔好歧視 我呢D老人家,一樣都有活力。。。。。哼!


哈哈

Bacakara 說...

我一向都比較喜歡較我細既人,可能係我覺得佢地比較有活力又開朗!



唔好歧視 我呢D老人家,一樣都有活力。。。。。哼!


哈哈

野蠻郡主 說...

唔關事既,可能只係我認識既唔似得你地咁!我都有d朋友大個我又好好玩啦!

我d好朋友既男朋友全部都ok架!又係大過佢地幾年至十年不等!不過…只係我遇唔到0者!

Bacakara 說...

咁你去識 你D 好朋友 既男朋友 既朋友

咁照計 佢地咪會 又玩得 又大過你

Gavin 說...

恭喜哂呀!郡主