2008年10月15日星期三

清遠,番禺,中山三日二夜遊 (一)

10月10日 (五) 晴

由於心情太緊張既關係,睡得很差,一小時醒一次,
到早上五點幾已經起左身,
到七點鐘到,男友已經係我屋企樓下等我一起去冬菇亭食早餐喇!

吃完早點,就係火車站等巴士集合,
我地個團一行廿四人,當中有一對年長的夫婦一對父子,二個家庭(都係爸爸媽媽+一個小朋友)同埋一個一行12人既團隊。
同我地差唔多年紀去玩既就冇喇!
不過依個三日團,我諗真係冇咩旅行社成團!

第一日我地就坐車去到清遠,
係碼頭要跨過一架架船去海到食清遠雞餐,
一路食架船一路開,懶係叫有d風味啦!
我地個枱得八個人咋!
同行有二個家庭,一個爸媽連一個超好動的小男孩(6歲),佢叫「BB」。
另一個家庭有爸媽連一個好怕羞既小女孩(4歲),我地暫稱佢叫「妹妹」。
雖然大家一見面都三唔識七,雖然BB係靚仔一名,但係吸引我地注意既,係佢超好動,超攪笑既舉動!
首先講返餐飯先丫,好快就八餸一湯,白飯任裝,
由於BB爸爸唔鐘意飲個d湯,就買左支可樂同我地分享喇!
d餸大約有菜,2條魚,梅菜蒸肉,雞,蝦等等…
食飯期間…BB係咪同佢媽咪玩,又摸佢塊面,郁來郁去,佢媽咪唔睬佢拎轉個頭個時,
有一樣超爆笑既事情發生左,BB用手拎佢媽咪頭後面既髮髻,
我同男友係完全估唔到既情況下見到,即時大笑出聲,異口同聲︰「好百厭呀!」
講返個行程先,其實出海本來話會行個觀音寺,
但聽導遊講,由於個個係呃錢既寺廟,所以旅遊局依家唔準d團隊去個到,費時敗壞旅遊發展!
所以之後幾日,導遊會帶我地去食乳鴿補返數喎!

好快咁食完依餐就出發坐多幾個鐘去第二個行程,就係去左森波啦公園睇恐龍喇!
依個公園原來都係岩岩起左冇耐,所以有些機動遊戲都仲係整緊,冇得玩,
而個公園裡面其實有既活包括打高爾夫球,水上單車,恐龍世界,野人谷,紅葉園同2個迷宮!
咁我地首先去左睇一個唔係咁好睇既表演,
跟住就沿住條山路咁參觀一些野人既生活(包括釀酒,玩樂器,煮飯,織衫等等…)
行下行下我地就去到野人谷,導遊話只要我地扮野人叫,d野人就會知道我地驚而唔嚇我地,
點知成個山頭,我由開始至到尾,叫極都冇人理,d野人不單止冇停止嚇我地,仲變本加厲,
男友仲竟然話驚,嗚嗚…邊個保護我呀!
經過惶恐的一段路,終於去到恐龍世界,我地都影左d相留念。

之後就係是日最後一個行程…返溫泉酒店食飯同自由活動喇!

去到依間好鬼山卡啦既盤龍塔溫泉酒店,
個大堂都大喎!仲話係2008世界小姐既訓練基地添!
而間酒店有得浸溫泉之外,仲有得打桌球同table tennis,梗唔少得有個商場俾人買野啦!

註︰打英式桌球都好便宜,只係人民幣28蚊一個鐘咋,不過由於唔夠時間所以冇玩,
不過我地有行商場架,因為個商場只係得一個羽毛球場咁大咋!

好快咁我地就分好房間分別入房喇!
一入到房,就梗係沖涼啦!點解,本來怕國內天氣會凍d,
所以我就著左件oversize既長袖棉質裙去,
點知一路行一路流汗,熱到痴線,唔沖個涼點得呀!
之後我地就去食中式自助餐,
都係啦!野食話多唔多話少唔少,不過總結都有幾樣野叫唔錯既,
分別係馬拉糕,雞翼同炒蛋!

食完個晚餐我地就行左一陣,四圍影下相就返房喇!
返房做咩,又係我衰既…因為我地要睇"少年四大名捕"呀!
睇完先去浸溫泉!(所以咪冇時間玩桌球囉!)

較岩晒時間,我地就係溫泉區流連喇!
第一個游泳咁既地方叫小海豚唔知咩野,
男友一落水就猛咁話好熱好熱,有幾熱呀!同我冬天沖涼d水溫差唔多咋嘛!

下一站就係大浪池喇!一睇個名就知係玩大浪啦!
一開始,我同男友就諗住,應該唔會好大浪0者,不過都試下啦!
咁我地就唔會企得太深既水域,安全第一丫嘛!
玩下玩下,越玩越大浪,離岸最遠既地方d波浪好大,不過都只係浮下浮下咁,
相反,我地越近岸邊既湧左好多白頭浪過來,企係到既時候,d浪仲可能高個個人添呀!
心諗︰雖然我地企係到d水唔深,但企唔穩既話,其實都幾危險架!
我成日都企唔穩,我地向前彈一步,就俾d浪衝後三步,附近放浮床既位置更加似十號風球呀!
我地一路玩一路開心到嘻哈大笑,男友副眼鏡仲俾浪衝走,好彩手快捉返住咋!
我地諗︰如果一大班朋友一齊玩,一定更加開心呢!

玩到咁上下,我地就再走去玩其他野喇!
我地見到有個魚魚場,係個溫泉裡面有好多魚,個名太長又唔記得左喇!
個d魚魚專食人地身上既死皮,老泥!
d同池既人死都話自己身上冇死皮,係d魚傻傻地先吸佢地!
當我地坐係池既時候,d魚魚係咁鍚我地腳,真係好痕架!
我一痕就郁身去趕走d魚,有時嚇到男友身腳上d魚都走埋,
雖然係咁,話咁快d魚又會再咬你。(d魚冇牙架,不過呢!佢地會O晒咀咁吸走你d死皮!) d同池既人死都話自己身上冇死皮,係d魚傻傻地先吸佢地!哎!人點會冇死皮丫!真係丫!玩左一陣,男友終於頂唔順叫走喇!哈哈哈!

之後,我地再去浸既溫泉有
玫瑰花香池,咖啡池(好臭的),米酒池,什麼日月池,瀑布池,石春浸腳池,按摩池,泡泡池,水晶池,熱石板,
數之不盡…不過我地每個都係浸左一陣就轉移陣地喇!

就係咁…玩完浸完返到房沖埋涼都成十二點幾,第二朝仲要七點半morning call,要快d休息喇!

p.s 就係個晚,我發惡夢呀!係個溫泉裡面,人d浸浸下變晒浮屍,有d仲七孔流血,都咪話唔恐怖!

沒有留言: