2008年10月21日星期二

我不是做生意的材料

今日會睇舞台劇呀!

所以就穿得好靚咁諗住同男朋友仔拍拖拖去睇!

就係今次既舞台劇,出現左一段小插曲,
話說相關既舞台劇係以往幾年…銷售成績理想,
門票供不應求,所以之前賣門票都有所斬穫。

所以今年我都有買少量,諗住可以幫補下家計咁,
點知…巿道好似差左喎,都有人問下價既…不過冇咩人願意買喇!
唉!最衰個我自己又去唔到,試過諗住送俾人,竟然d朋友都冇人睇!
幾經辛苦,先轉讓俾朋友,
當中又發生係臨去前一日,個朋友又話臨時有事唔去得,
咁我都唔知點好,又唔會佢肯唔肯照俾錢,最後叫佢自己搵人去。(真係講錢就傷感情)
最後,係依盤所謂既"生意"上,帳面係有虧損既。(當然唔計用信用咭買野係有積分啦!)

最後,經過檢討,得出以下結論︰
1)由於門票由以往只限某指定信用咭換領而變到依家係人都可以係通利買,
真係一d都唔矜貴呀!由於唔係限量發售,所以咪唔馨香囉!
(即係下次要換d唔係人人買到既票啦!仲要數量唔多,冇人要都可以自己睇個d)
2)地點,由於演出地點好似變得越來越冇咁好,地方又大左,
供過於求(可能),都唔知仲係咪場場爆滿!(依個我衰懶做資料搜集,哈哈!)
3)卡士…聽d人講,今年既卡士冇以往咁強勁,亦都係唔想睇既原因之一!
4)票價…由於今日買票既票價只屬中等…其實只需俾多幾十蚊就可以坐前d,你知啦!一向都係最好既野或者最cheap既先多人爭,中間野都唔搶手,所以入錯貨!

總括來講,今次係投資算係失利,不過好彩,經過禱告之後,事情又平安渡過!

---------------------------------------
後記︰
今次係我男朋友睇舞台劇(佢不嬲都唔睇依d貴野!)
希望今次齣劇生生性性,令佢覺得好睇啦!
如果唔係,下次可能唔陪我睇架喇!>3<

1 則留言:

Bacakara 說...

小孖俠係收音機賣得好行,不過見臨尾個幾日森美都係咁送飛,可見無往常咁熱閙吧。

不過我估都會好好睇既........!