2009年9月26日星期六

港女事件簿 的反思

相信近日有留意新聞,討論區既人,都知道港女XXX大鬧元朗聯X行事件。

當中,憑我片面既推測,
我唔係太可憐個女主角,
即使佢已經慘到俾網民起晒底,
由幼稚園相至到大學相,屋企地址,無人幸免。

點解我咁冷血,其實…我覺得無論點都好!
佢既態度真係好差好差,而且心地又唔好!
有D野唔係諗住放係網就大晒,何況係佢自己無理先!
係我都最多係係MSN同FACEBOOK寫篇文唱衰佢算...唔會拍片....
攪到咁大....真係好難收科..

正如奧巴馬都有話唔好亂放野上FACEBOOK啦!
但不過,又有好多人鐘意放自己D相上網...
(不過依又真係方便咁同人分享既....好似D結婚相咁!平時好少可以睇得盡架嘛!)

既然係咁...我今日都嘗試係YAHOO打返自己個名,
哈!都搵到少量自己既野....例如︰起碼就搵到依個BLOG~

你話做生意就梗係易搵人人識你....
私人野就好似咪攪好D....因為..依個世界將來會變成點...真係冇人知...