2009年8月12日星期三

老闆早晨?

今朝睇AM730,睇到陳淑芳既增值芳程式,當中講到作為細既…有時返工放工LUNCH HOUR,可能都有機會係架LIFT到撞到D高層或超高層,芳姐就話叫大家唔好掛住聽耳機,又或者剩係講句早晨(或者講都唔講),咁由得佢DEADAIR!可能介紹下自己係邊個,有返少少SMALL TALK。

我突然間諗…如果俾著我,介紹我識講,但如果老闆只係好寒暄咁咪我做成點呀?忙唔忙?
其實…我係咪要答返D客套但唔真實既說話!

第一二次見面,總冇可能講真話架!
「老細,我地部門簡直忙到PK啦!個個得閒死唔得閒病!」
「一D都做得唔開心,個FLOW都錯晒!」
「有好多困難呀!不過大家努力中!」

老實講,有邊個老闆會諗住聽依D老實講,比較負表但真實既都唔想聽啦!
最希望聽既…可能係「幾好呀!多謝關心!」
講埋D咁冇建設性既野,SO BAD!

P.S. 我諗...一開始就嘈,老細實唔鐘意啦!要投訴?同老闆撞多幾百次,關係好D先講啦!

沒有留言: