2009年5月17日星期日

另一番風味..

上個星期五,開開心心的跟拍檔fairwell,
但是…明天起,就已經有一個新的拍檔!

這個新的拍檔,聽說她只大我一年,剛剛生了小寶寶,
考琴讀樂理的。
舊拍檔說跟她相處了一天,感覺她是很聰明,
(但由於我地係反上司派)
所以,不知道新同事企係邊一面,
由於我唔識睇人,所以我都唔方便同佢講咁多,
等識睇人既同事們幫手觀察下,再睇下點先!

其實,我真的不喜歡轉變,
無奈,命運就要我接受轉變,當中心情的起落,
上司當然認為自己沒責任安慰我,
老實講,我的確有些不開心,但我只是一個小員工,而且理應獨立,
沒有人有義務要照顧我心理上的需要!

其實我真的很想有人去安慰我,照顧我!

雖然,新人有新面貌,新方法,但對於未知的事情,總是戰戰兢兢的!

沒有留言: