2009年4月6日星期一

反思..

做左咁耐野!

點解會做得唔開心,好似冇進步咁!
今日…我反思左一樣野!

我係某一間公司做reception,係,好多人都話reception係好重要!
但我就覺得我個位就最易俾人忽視(起碼我老細平時唔理,但有穫氣佢先懶係關心下)
而且,依個係交惡位,因為想執正d來做,做好易得罪人添!
更甚者,依個仲係一個死貓位,有咩野阿某某同事企係counter亂答一輪,必定係話counter錯!

依d同同事同上司既恩怨先唔講住,講左點樣檢查下自己,
(暫稱服務對象為客人,他們大多都係青年人...即係讀緊書既未來社會棟樑)
頭先有個客人問一些申請係咪剩係交申請表格,
我話你可以睇返上網個申請(因為佢張form都從上網dl),
客人話睇左冇講..我話"你咪跟指引做就ok..."
佢話"個到冇話要...但一般都要架喎..係咪你唔清楚咋"
跟住...我俾左個mon佢睇....話"人地要求咩咪照做就行了"...(我都唔明佢仲要質疑D咩)...

其實我有諗過....以上既態度好似好差咁...
D客人其實係咪只係想問D野放係邊...我地就要指埋,俾埋箱NO.佢地....
或者直接答佢地一D已經放晒出來既答案..."係..唔係..是..否"<-跟住答錯又話我地..
(因為我發覺唔直接答佢地佢地好似會黑面同我好似好唔helpful咁)
而佢地係咪唔再需要自己去用腦諗同觀察.呢......
係咪咁....我地做CS既先叫答到佢問題.....先做良好既CS呢...

(我問左都係從事服務行業既男友..佢答我"是…直接d好!佢問d野幾白痴都好,直接俾答案佢吧!"
咁樣...我試下直接d,唔難為佢地啦!

沒有留言: