2008年12月5日星期五

劉德華選特首?

今日係facebook到見到有個group竟然話支持劉德華選特首?

施政仲係︰
- 在2012年落實普選行政長官 (否则,如何選華仔?)
- 將利得稅減至15%水平,以增加香港國際競爭力 (全民炒股!!)
- 深化CEPA計劃,進一步增加香港對內地的出口 (包括更多內地演唱會)
- 密切注視通脹走勢, 推出更多紓緩措施 (華仔的CD/電影門票绝不加價格)
- 改善香港空氣質素 (停止高官通过他們的嘴放屁, 減低污染)
- 加強支援低收入人士,並提供特定的「生活資助金」(至少每月给他们一次食肉的 chance la)
- 提升香港在國際的形象(華仔一泊埋落其他領導人到,已經贏九條街)
- 全面檢討退休高官離職後轉入商界工作機制,防止出現利益輸送及官商勾結(華仔又點會被收買到?)

睇完依段野,我唔希望係華仔fans所為,
我冇睇新聞唔知華仔究竟係咪想做啦!

但係…我覺得佢分明俾人擺上枱啦!
依家個香港攪到咁,個個上去做都死呀!
就算華仔有心,做得好都要好多野配合,你估真係食生菜咁易咩!

諗下諗下,都唔好咁上心,上網咁多野都係呃人,
信得幾多成吖!個個都話係佢老婆啦!你估又係真架咩!

沒有留言: