2008年2月18日星期一

壞習慣

我有一個唔係咁好既壞習慣…真係成日都眼金金望住人。

我有個朋友跟我說,這是一個很不禮貌的行為…其實我知既…
雖然係眼金金…但我唔係啤住人地個種。

眼金金望住人有幾個狀況︰
一)隔離枱d野好好食或者好似好好食
我試過同朋友食飯,三個人食和民傾計食左三個鐘,
朋友話留意到我好不期然咁全晚望住隔離枱d野食,同我講,如果想食就叫啦!
我話唔洗,但佢地又發現我不停眼定定咁望實晒,真係失禮人喇!

二)見到好靚/特別既野…
靚野得人鐘意就梗架啦!唉!不過我又實在望得太過入神喇!
簡單就指今晚丫…做完gym吹頭喇!
見到隔離個女仔話靚又唔係好靚,但又覺得幾有品味喎!
眼見佢條吊帶短裙,個款真係型呀!不過我諗都唔係平野!
見到見白色tee都係westwood,成個logo係心口,d質料又ok喎,望少d都唔得啦!
加上個女仔d皮膚雖然唔係白裡透紅,但望落去都叫做有彈性,毛孔又好似好細咁喎!
就係咁…我吹個頭幾耐就望足幾耐!

走個時,我見個女仔都望住我,我又望住佢,但咩感覺都冇…(正常丫)
不過我諗…佢一定唔係覺得我有咩特別所以望住我…
而係佢心裡面一定係到諗緊…"你望夠未呀…望!"

2 則留言:

小貝 說...

下次你又望下小貝啦=)

咁你再下次就唔會望靚野架啦!
因為小貝太醜啦=)

Carole 說...

我我呢
同你一樣
眼甘甘