2007年8月5日星期日

首飾

飾物 依d野…其實貴精不貴多,雖然女仔係要大量既飾物去襯衫…

但係有壞習慣既我,總覺得…如果靚…貴d都值得,太平反而吸引唔到,多多款都唔岩!
我比較鐘意銀飾物同少少閃啦!嘻!不過平凡簡單既先係最好!

近來少帶左頸鍊,都係襯返d衫先戴啦,
耳環主要都係戴定一隻,(簡單既蝴蝶耳環,佢跟左我好多年架喇!好有記念價值)
左手就一定戴手錶…(都打算買左多白色鋼帶錶…plan住先,依個唔係前10個priority內)
右手就…我以前好鐘意戴手鈪,有一隻銀手鈪係我既至愛,係我"叮"一聲咁一見鐘情,我仲好記得買既情形係幾咁受寵若驚!
不過依家…右手轉左戴手鍊了,因為我想長期戴住唔除,好似護身符咁保護我!(係咪好傻呢!)

講起手鍊,曾幾何時,我覺得自己心愛既人送一條手鍊俾自己,係好sweet既事!
你知啦!男仔好少睇女仔首飾/或者跟本唔識睇,肯花心思去選,其實係好值得感動既一件事!

沒有留言: